lördag 5 juni 2010

Sex med en slemmig typ

Jag var på klassfest hemma hos Matilda (hennes hus hade växt med typ 200%), och där var det fullt av vampyrer. Jag var livrädd, men ingen annan verkade bry sig så mycket. Plötsligt befann jag mig i ett helt annat hus och blev jagad av ett gäng blodsugare. Jag sprang, och hoppade, och sprang.. och kom tillslut till ett litet rum, där en grönslemmig varelse låg på sängen.
Då kom jag på en alldeles briljant plan. Jag förför honom! Om vi har sex kan ju knappast de andra döda mig, va? Monster ska ju hålla ihop. Så, jag gjorde det, och vi börjar ha sex. Det var grönt klet överallt, men det gjorde ingenting. Och då började allt handla om sexet, inte om de jagande vampyrerna. De andra hade bara försvunnit.

Mitt undermedvetna försöker alltså säga till mig att allt kan lösas med sex. Även om sexet skulle råka vara med riktigt slemmiga typer.. hmmz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar