onsdag 10 augusti 2011

Ett litet meddelande till underbara dig

Hej.
Det finns otroligt mycket jag skulle vilja göra, och otroligt mycket jag skulle vilja skriva om.
Det finns mycket jag skulle behöva skriva om. Vill någon t.ex. veta hur arbetarklassvänlig arbetarklassrörelsens ungdomsförbunds kongress var - påminn mig.
Jag har blivit rätt likgiltig inför det mesta. Jag vill en hel del i och för sig, men jag bryr mig inte tillräckligt mycket för att göra något åt det. Jag skulle vilja åka till Göteborg och umgås med en fin man ett tag, och njuta av staden jag kanske hamnar i om ett tag. Jag vill ordna så att jag kan hamna där om jag skulle bestämma mig för det, men pga en litet bakslag orkar jag inte göra mer. Tänka mer.
Jag vill umgås med folk, få reda på hur de egentligen mår. Men jag orkar inte vara den som ska fråga ut folk när jag också har saker att prata om.
Jag vet att det här inlägget förmodligen inte gör någon skillnad, men om jag har tur så är det i alla fall någon som läser det.
Så här är det: Jag vill träffa dig, jag vill höra hur du mår, men jag kommer inte att fråga om det. Be mig inte att ta några egna initiativ nu. Det är bara för mycket av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar