måndag 26 juli 2010

Man blir pinsam när man (inte) dricker

Om jag gör bort mig (läs: beter mig på ett sätt jag annars inte skulle) på fyllan, så är det för att jag inte riktigt tänkt innan jag handlat. Om jag i nyktert tillstånd skulle göra något som jag inte på något vis vill ska representera mig skulle det antagligen vara pga att jag tänkt för mycket.

Jag kommer alltid, alltid att föredra det förstnämnda. För det första, så händer det väldigt sällan att jag ångrar något jag gjort på fyllan. Och för det andra, så kommer att dansa på bordet eller att vägra släppa taget om någons ben aldrig, aldrig vara lika pinsamt som att veta att man fått sig själv att framstå som världens fån genom att. man. tänkt. för. länge.

För vad betyder det? Jo, att man bara är som alla andra när man inte tänker (läs: att man egentligen är dum och endast bör tillåtas tänka själv i syfte att roa andra).

Alla saker jag ångrar har jag gjort/sagt i nyktert tillstånd. Bah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar