torsdag 4 november 2010

(Ordbajs)

(Idag satt jag på ett fik i sex timmar med en barndomsvän och en ryss. Det intressanta var att jag inte riktigt visste hur jag skulle bete mig. The grej is att jag har blivit så van vid att spela en viss karaktär vid möten med nytt folk att jag glömt hur man gör när man reagerar på andra. Oj, så självcentrerad jag låter, men för sjuttsingen - vem är inte?

Nu var det iallafall så att de båda var de intressanta i sällskapet. Jag måste bli bättre på att hantera folk med starka personligheter, men jag tror inte att jag var det värsta av sällskap för dem. Det var asnice, med andra ord.

För övrigt är jag frusen, psykiskt utmattad, och lite kärlekskrank. Det märks att det är november. Värdelösa inlägg AB - det finns en marknad för sådant, va?)

2 kommentarer: